رابطه عاطفی با مرد جوان

درست است که در نگاه کلیشه‌ای شاید روابطی که مردان سن کم‌تری دارند پذیرفته شده‌ نباشد، اما سن واقعا فقط یک عدد است. برای اکثر مردان، این یک احساس خوشایند است و مرد در آن پویاتر عمل می‌کند.

با ماروم همراه باشید تا بیشتر این روابط را بررسی کنیم:

در حال حاضر، خانم‌هایی که به پختگی بیشتری رسیده‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند که این خوب نیست که صرفا به دلیل تفاوت سن معقول، برای عشق محدودیت ایجاد کنند و به‌جای صرف پیدا کردن سن بالاتر برای تکیه‌گاه بودن، به دنبال عشق، همراهی  و رضایت جنسی به همراه مرد جوان‌تر اند.

در این‌جا ما مزایا و چگونگی یک رابطه برای هر کسی که در نظر دارد به سمت یک مرد جوان‌تر یا خانم بزرگ‌تر برود، بررسی خواهیم کرد. و برای افزایش سلامت در تعاملات این نوع رابطه نکاتی را قید خواهیم کرد.

فهرست:

رابطه با یک مرد جوان چگونه است؟

در جامعه این‌طور انتظار می‌رود که پس از سن معینی، نیازهای عاشقانه و صمیمی یک زن کم‌کم از بین برود و دیگر به اندازه قبل اهمیت نداشته باشد، اما هرگز چنین چیزی حقیقت ندارد، چراکه خانم‌های مسن‌تر هم می‌توانند عشق و صمیمیت را طلب کنند و به آن نیاز دارند.

دریک نظرسنجی که توسط دانشگاه میشیگان انجام شد، نشان داده شد که 31 درصد از زنان بین 65 تا 70 سال از نظر جنسی فعال هستند و از زندگی جنسی خود رضایت دارند. این رضایت ممکن است در ارتباط با هر سنی از مردان پیدا شود اما، به نظر می‌رسد در ارتباط با مردان جوان‌تر بیشتر است.

در سال 2003، یک نظرسنجی AARP نشان داد که 34٪ از زنان بالای 40 سال با مردان جوان تر ملاقات می‌کنند و این ممکن است به دلایلی  زیر باشد:

افزایش سازگاری جنسی

این یک حقیقت است که هر چه سن بالاتر برود تجارب بیش‌تر می‌شوند. این تجارب در رابطه‌ی جنسی هم می‌تواند صدق کند. خانم‌های مسن‌تر، با گذر از زمینه‌های جنسی 20، 30 و 40 ساله خود، معمولا می‌دانند چه می‌خواهند، چه چیزی برایشان لذت‌بخش‌تر است و از چه چیزهایی باید در طول رابطه جنسی اجتناب کنند.

تصمیم برای ایجاد ارتباط با یک مرد جوان می‌تواند یک امتیاز مثبت برای زندگی جنسی یک خانم بزرگ‌تر باشد. در حالی که مردان جوان هنوز در مرحله‌ی درک بدن یک زن هستند، زنان بالغ می‌توانند راهنمایی‌های تخصصی متناسب با نیازهای دقیق خود را ارائه دهند.
خانم‌های بزرگ‌تر، ممکن است مردان جوان‌تری را که معمولا در اوج سلامت جسمانی خود قرار دارند، به عنوان شریک جنسی پرانرژی‌تر ببینند .

رابطه با مرد جوان

سهولت بهتر با مدیریت چالش های در رابطه با مرد جوان

خانم‌هایی که از یک سن خاص بالاتر هستند، احتمالا دچار مشکلاتی مانند دعوا‌های زندگی مشترک، دل‌شکستگی و طلاق شده‌اند که همه این‌ها تجارب منحصر به فردی هستند که در صورت استفاده و یادگیری درست از تجربه‌ی آن، می‌تواند در رابطه با یک مرد جوان مفید باشد و چالش‌های رابطه را به فرصت شناخت بیشتر تبدیل کند.

مردان جوان ماجراجوتر هستند

یکی‌دیگر از مزایای رابطه با یک مرد جوان، نزدیک‌تر شدن به فضای فعالیت‌های به روز جامعه است و باعث می‌شود آپدیت بمانید.

مردان جوان‌تر، برای معاشرت به مکان‌های جدیدتر و سرگرم کننده‌تر می‌روند، برای رابطه جنسی نوآوری بیشتری دارند و برای هر آنچه که جامعه مدرن از آن‌ها می‌خواهد آماده‌تر هستند.

ترکیبی از جوانی و طرز فکری که هنوز در حال توسعه است، مردان جوان را به انتخابی جذاب برای زنانی تبدیل می‌کند که به دنبال تجربه‌ی بیش‌تر از زندگی هستند.

افزایش پویایی در رابطه با یک مرد جوان

در روابط گذشته که مردان بزرگ‌تر بودند، نقش سرپرست و تامین کننده‌ را ایفا می‌کردند و خانم‌ها در این زمینه نقش کمتری داشتند، در حالی که در روابط بین مردان جوان و خانم‌های بزرگ‌‌تر این یک الزام نیست و این نوع روابط، به احتمال زیاد از نظر مالی پایدار و موفق هستند. این سبک ارتباط به دلیل تعامل هردوطرف پویاتر است.

دریچه‌ای تازه به معاشرت است

در جامعه‌ی کنونی ما، 20 و 30 سالگی برای یافتن شریک زندگی، تشکیل خانواده و تربیت فرزندان در نظر گرفته شده است. این یک استخر خشک کردن برای روابط آینده نگر پس از دهه 40 و بالاتر باقی می گذارد

در حالی که همسالان آنها قبلاً شریک شده اند، زنان بالغ می توانند علایق عاشقانه جدیدی در مردان جوان پیدا کنند که هنوز نتوانسته اند جهش کنند.

چرا گاهی مردان جوان با خانم‌های بزرگ‌تر از خودشان وارد رابطه می‌شوند؟

جامعه برای مردانی که به خانم‌های بزرگ‌تر از خودشان وارد رابطه می‌شوند نگاه خوبی ندارد و بستر مناسبی را ایجاد نمی‌کند. با این‌که این جذابیت گاهی به عقده‌ی ادیپ ربط داده می‌شود اما می‌تواند دلایل مختلفی برای یک مرد جوان داشته باشد:

1.افزایش عزت‌نفس در مرد جوان:

اینکه یک مرد جوان توانسته نظر یک خانم بالغ و پخته را جلب کند برایش لذت‌بخش و غرور آفرین است.

هنگامی که یک خانم بزرگ‌تر که تجربیات بیشتری از زندگی دارد و دنیا دیده‌تر شده‌است، تعاملات و سطح هوش یک مرد جوان را درحدی ببیند که بتواند با او وارد رابطه شود، می‌تواند بسیار افتخار آمیز باشد.

2. باعث تنظیم مناسب سبک زندگی می‌شود:

برای مردانی که تمایلی به داشتن فرزند ندارند، رابطه با خانم‌های بزرگ‌تر از خودشان ایده‌آل‌تر است، زیرا در سن بالا خانم‌ها کم‌کم فرصت فرزند دار شدن را از دست می‌دهند و تمام تمرکزشان می‌تواند روی همسرشان باشد.

3. می‌توانند از آن‌ها بیاموزند:

در سنین بالاتر افراد تجارب و زندگی زیسته‌ی بیشتری دارند و به همین علت رابطه با خانم‌های بزرگ‌تر می‌تواند هم منبع عشق پخته‌تر هم منبع دانش و تجربه باشد.

4. مزایای جنسی برای مردان جوان:

از آن‌جا که خانم‌های بزرگ‌تر از علایق جنسی خود آگاه‌تر هستند، و این آگاهی باعث سرعت بهتر در صمیمیت جنسی آن‌ها شود. و حتی فرصت یادگیری را برای مردان جوان مهیا می‌کند.

رابطه جنسی مردان جوان با زنان مسن

چگونه رابطه‌ای سالم با یک مرد جوان را حفظ کنید؟

هنگامی که تصمیم دارید با کسی که تفاوت سنی‌ای برخلاف سنت رایج جامعه دارد همراه شوید، اولویت را بر این بگذارید که به اندازه‌ی کافی امنیت و شادی دریافت کنید و نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. زمان باکیفیت و خوبی را باهم سپری کنید و این در یک رابطه‌ی سالم می‌تواند آسایش را افزایش دهد.
  2. ارتباط صادقانه و گشوده‌ی خوبی را برقرار کنید.
  3. صمیمیت را در رابطه حفظ کنید.
  4. احترام یکدیگر را حفظ کنید.
  5. مطمئن شوید که قدردان هم هستید.

سخن پایانی

قرار ملاقات عاشقانه می‌تواند برای هر دونفری جذاب باشد و بهتر است از چارچوبی که جامعه به غلط ایجادش کرده تا حدی عبور کرد و با انجام مشاورات قبل ازدواج آن را کم خطرتر پیش برد. به‌جای تمرکز بر تفاوت سنی با پارتنرتان باید به ایجاد رابطه‌ی امن‌تر و سازگارتر برای رشد عشق‌تان بپردازید.

آیا تا به حال به رابطه با مردی جوان و یا خانمی مسن فکر کرده‌اید؟ اگر تجربه حضور در چنین رابطه‌ای را دارید، از چالش‌ها و لحظات خوش آن با ماروم صحبت کنید.
حال خوب و آروم با ماروم
درخواست مشاوره

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *